Закріплення теоретичних знань на базі Природнього заповідника Розточчя

10.07.2021 Триває практика студентів спеціальності 205 Лісове господарство на Галичині. Чудовим прикладом закріплення теоретичних знань було відвідування природного заповідника Розточчя, …

Музей деревинознавства та ботанічний сад НЛТУ України

09.07.2021 Наступним етапом проходження навчальної практики студентами спеціальності 205 Лісове господарство стало відвідування ботанічного саду та музею деревинознавства Національного лісотехнічного …

Студенти спеціальності 205 Лісове господарство в Шацьком Національному природному парку

З метою детальнішого вивчення рослинного та тваринного світу Українського Полісся ЗВО побували в «Шацькому НПП», де відвідали водно-болотні угіддя міжнародного …

Наступний етап навчальної практики студентів спеціальності 205 Лісове господарство на Волині

06.07.2021 В межах навчальної практики ЗВО побували на переробних підприємствах Волинської області. Безцінні знання отримали студенти, побувавши на лісокомплексі ДП …

Вивчення гірського регіону Львівської області – Національного природного парку «Сколівські Бескиди»

Своє перебування на Галичині студенти спеціальності 205 Лісове господарство продовжили відвідуванням Національного природного парку «Сколівські Бескиди», який знаходиться в найбільш …

ЗДОБУВАЧІ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 205 ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО РОЗПОЧАЛИ НАВЧАЛЬНУ ПРАКТИКУ НА ВОЛИНІ

Студенти спеціальності 205 Лісове господарство проходять навчальну практику на території Українського Полісся. Зокрема,  здобувачі вищої освіти відвідали Ківерцівський Національний природний …

Проведення польової навчальної практики ЗВО спеціальності «Лісове господарство» на базі Чигиринського лісгоспу

Подальше закріплення основ грунтознавства та дендрології, здобувачі вищої освіти другого курсу групи ЛГ-95 здійснювали на базі Чигиринського лісгоспу. Під керівництвом …

Польова навчальна практика ЗВО спеціальності Лісове господарство

Продовженням опанування теоретичних основ фахових дисциплін слугує практичне застосування отриманих знань під час аудиторних занять. Саме через візуалізацію освітнього процесу …