Світова телекомунікаційна мережа надає можливість створення систем масового безперервного самонавчання, загального обміну інформацією, незалежно від часових і просторових поясів. Сьогодні нетрадиційні технології навчання ввійшли в 21 століття як найефективніша система підготовки і безперервної підтримки достатнього рівня фахівців, особливу в умовах суворих викликів життя.
Дистанційне навчання студентів кафедри загальної екології. Педагогіки та психології проводиться на базі електронного ресурсу університету http://bf.moodle.chdtu.edu.uaз використанням платформи https://classroom.google.com, програми Zoomта Google-форм.З початку переходу на даний вид роботи до сьогоднішнього дня проводиться активна робота по наповненню ресурсу дидактичними матеріалами дисциплін кафедри.
В систему дистанційного навчання ЧДТУ ведено спеціальність 205 Лісове господарство, створено шаблони навчальних дисциплін та заповнено їх необхідними матеріалами. Всіх студентів спеціальності зареєстровано та зараховано до відповідних дисциплін. Викладачі кафедри ЗЕПП займаються зі студентами в “Системі електронного навчання ЧДТУ”.Зворотній зв’язок зі студентами підтримується за допомогою таких електронних ресурсів: mail.ukr.net/, viber, telegram, Google Classroom. Кожен викладач для оперативного спілкування зі студентами створив групи у Viber, в яких здійснюється постійний обмін інформацією зі студентами. Проводиться контроль за виконаними завданнями як в системі дистанційного навчання, так і за допомогою чатів Viber.
Також активно проводяться онлайн-заняття в режимі відеоконференції в програмі Zoom. Проведення занять в такій формі дозволяє викладачу демонструвати екран свого комп’ютера для роз’яснення схем, діаграм, проведення презентацій, а також записувати і роз’яснювати навчальний матеріал в режимі інтерактивної дошки. Поточнийта тематичний контроль знань проводитьсяшляхом тестування з використанням Google-форм.
З кожної дисципліни введено в систему: програми навчальних дисциплін, робочі програми, підручники, конспекти лекцій, методичні рекомендації до практичних (лабораторних, семінарських) занять, методичні рекомендації СРС, методичні рекомендації для виконання курсової роботи. До відома студентів доведено всю інформацію, яку необхідно опрацювати в умовах віддаленого навчання, відповідно до кожного курсу, що включає наступні розділи: теоретичний навчальний матеріал (лекції, практичні заняття), навчально-методичне забезпечення дисципліни (методичні матеріали), тестові завдання, підручники. В процесі подальшої роботи наповнюваність курсів навчальним матеріалом буде змінюватися і доповнюватися.