Освітня програма передбачає набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок (softskills), що відповідають заявленим цілям.
Soft Skills іНard skills – вчомурізниця?
Якщо коротко: SoftSkills– це хороші манери і риси особистості, необхідні для взаємодії з іншими людьми і побудови з цими людьми хороших відносин. SoftSkills застосовуються в будь-якій індустрії, будь-якої професії, будь-якому виді діяльності і будь-якій взаємодії між людьми. HardSkills – включають в себе технічні навички і вміння виконувати певні функціональні завдання
За наведеними даними нещодавніх опитувань, у претендентах роботодавці шукають не лише досвід роботи, але й «м’які» навички, зокрема виділено шість найзатребуваніших з них:
– гнучкість/здібність адаптуватись;
– навички спілкування;
– уміння вирішувати проблемні ситуації;
– креативність;
– навички міжособистісних відносин;
– вміння працювати в команді
.Магістранти освітньої програми «Економічна кібернетика» (група ЕКМ–019) та освітньої програми «Маркетинг» (група МКМ–019) успішно завершили вивчення дисципліни «Психологія управління», метою якої є розкриття змісту та особливостей психологічних аспектів управлінської діяльності, що забезпечить магістрантам можливість відшукати свій власний, оригінальний шлях у майбутній управлінській діяльності.
Магістрант Постоленко Богдан переконаний, що для успішної управлінської діяльності найголовніше – це уміння ладнати з людьми. Небилиця Світлана додала, що у своїй діяльності керівник впливає не тільки на своїх підлеглих, але і на складні групові явища та процеси. Охрименко Юлія, керуючись невеликим досвідом роботи в трудовому колективі, звернула увагу на те, що в будь–якій організації неминучі зіткнення думок, поглядів, інтересів, а це нерідко переростає в конфліктні ситуації. Носаль Максим, Сірченко Руслан, Кушнір Олександра найбільший інтерес відчули до вивчення теми «Методи психологічного впливу на особистість», «Управлінське спілкування». Магістранти зазначили, що мали можливість вправлятися у вирішенні психологічних управлінських задач, розробці і прийнятті управлінських рішень. Навчально–методичний посібник «Психологія управління» авторів Н. В. Старовойтенко, В. І. Осипенко, І. А. Чемерис, Л. І. Білик, С.І. Ключка; – чудовий засіб, що забезпечує поетапне оволодіння теоретичними знаннями, практичними вміннями та навичками, необхідними для формування у студентів високого рівня особистісної, навчальної, навчально–професійної а також професійно–управлінської діяльності. Презентація вищезазначеного навчально–методичного посібника відбулася. Магістранти готові до складання іспиту.
Отже, розвиток та напрацювання «softskills» для студентів — об’єктивна вимога ринку праці.
Н. В. Старовойтенко 17.12.2019