Презентація навчально–методичного посібника «Психологія управління» авторів Н. В. Старовойтенко, В. І. Осипенко, І. А. Чемерис, Л. І. Білик, С.І. Ключка

Освітня програма передбачає набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок (softskills), що відповідають заявленим цілям.

Soft Skills іНard skills – вчомурізниця?

 Якщо коротко: SoftSkills– це хороші манери і риси особистості, необхідні для взаємодії з іншими людьми і побудови з цими людьми хороших відносин. SoftSkills застосовуються в будь-якій індустрії, будь-якої професії, будь-якому виді діяльності і будь-якій взаємодії між людьми. HardSkills – включають в себе технічні навички і вміння виконувати певні функціональні завдання

За наведеними даними нещодавніх опитувань, у претендентах роботодавці шукають не лише досвід роботи, але й «м’які» навички, зокрема виділено шість найзатребуваніших з них:

– гнучкість/здібність адаптуватись;

– навички спілкування;

– уміння вирішувати проблемні ситуації;

– креативність;

– навички міжособистісних відносин;

– вміння працювати в команді

 

.Магістранти освітньої програми «Економічна кібернетика» (група ЕКМ–019)  та освітньої програми «Маркетинг» (група МКМ–019) успішно завершили вивчення дисципліни «Психологія управління», метою якої є  розкриття змісту та особливостей психологічних аспектів управлінської діяльності, що забезпечить магістрантам можливість відшукати свій власний, оригінальний шлях у майбутній управлінській діяльності.

Магістрант Постоленко Богдан переконаний, що для успішної управлінської діяльності найголовніше – це уміння ладнати з людьми. Небилиця Світлана додала, що у своїй діяльності керівник впливає не тільки на своїх підлеглих, але і на складні групові явища та процеси. Охрименко Юлія, керуючись невеликим досвідом роботи в трудовому колективі, звернула увагу на те, що в будь–якій організації неминучі зіткнення думок, поглядів, інтересів, а це нерідко переростає в конфліктні ситуації. Носаль Максим, Сірченко Руслан, Кушнір Олександра найбільший інтерес відчули до вивчення теми «Методи психологічного впливу на особистість», «Управлінське спілкування». Магістранти зазначили, що мали можливість вправлятися у вирішенні психологічних управлінських задач, розробці і прийнятті управлінських рішень. Навчально–методичний посібник «Психологія управління» авторів   Н. В. Старовойтенко, В. І. Осипенко, І. А. Чемерис, Л. І. Білик, С.І. Ключка; – чудовий засіб, що  забезпечує поетапне оволодіння теоретичними знаннями, практичними вміннями та навичками, необхідними для формування у студентів високого рівня особистісної, навчальної, навчально–професійної а також професійно–управлінської діяльності. Презентація вищезазначеного навчально–методичного посібника відбулася. Магістранти готові до складання іспиту.

 

Отже, розвиток та напрацювання «softskills» для студентів — об’єктивна вимога ринку праці.

 

Н. В. Старовойтенко  17.12.2019